Internetowy sklep S
canii jest jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika. Witryna w nowej odsłonie działa od czerwca br. Oprócz gadżetów, ubrań i
części Scanii można w nim zamówić usługę serwisową w jednym z serwisów tej marki w Polsce. Sklep.scania.pl ma zmieniony layout, spójny z wyglądem pozostałych stron Scanii. – Nowa odsłona internetowego sklepu Scania jest bardziej nowoczesna, przejrzysta i funkcjonalna. Poprawiono w niej układ treści, dzięki czemu witryna jest bardziej przyjazna dla użytkownika. Zmiany zostały przygotowane z myślą o wygodzie klientów, dlatego mamy nadzieję, że najnowsza odsłona sklepu przypadnie im do gustu – komentuje Adriana Konarzewska, koordynator projektu ds. sklepu internetowego Scania Polska S.A. Klienci mogą zakupić poprzez sklep internetowy najpopularniejsze części zamienne, akcesoria samochodowe oraz ubrania i upominki z kolekcji Scania Truck Gear. Nowa strona to nie tylko sklep, lecz również platforma, z wykorzystaniem której klienci firmy mogą za pomocą formularzy umawiać się na wizyty w wybranych warsztatach Scanii w Polsce. Obecnie wizyty można zamawiać w 22 warsztatach. Nowy sklep jest dostępny również na urządzeniach mobilnych takich, jak telefony oraz tablety.